יום שבת, 15 באוגוסט 2015

האישה באבטיח

חם. חם נורא. נורא נורא חם.
וכל מה שנותר לנו לעשות בחום הזה הוא לחפש דרכים לקרר את האוירה.
איזה מזל שהמציאו אבטיח כדי לספק רגעים קטנים של אושר כשכל כך חם.
בבית שלי אבטיח הוא לא רק פרי קר וטעים שחותכים לקינוח.
הוא גם אבטיח כבוש (כן, מה ששמעתם). ככה זה אצל אנשים עם שורשים ברומניה....  
אז כשתפתחו את המקרר שלנו תמצאו במדף האמצעי קופסה עם אבטיח כבוש, במדף העליון אבטיח טרי.....
מה עוד אפשר לעשות עם אבטיח?

"אישה אחת, גרה בתוך אבטיח גדול נורא
היו לה שני שרפרפים וכסא ומנורה
היא חתכה לה חלון וחצבה לה סלון
ותלתה שם תמונה והכניסה ארון
וחתול שיצוד עכברים היא גידלה בפינה...." נורית זרחי
אז אני קצת גדולה מכדי לגור באבטיח, אבל זו בהחלט הזדמנות טובה לעשות ניסוי מדעי ולשלב בין שני
דברים שאני אוהבת מאוד בקיץ: אבטיח ומרקים קרים. 

גספאצ'ו - מכירים?
אני מתה על גספאצ'ו. מרק ספרדי קר שעשוי מירקות טחונים (עגבניות, פלפלים, מלפפונים), לחם, חומץ,
שמן זית - בגדול מדובר על ארוחת סלט טחון. וזה כל כך טעים!!

אז גספאצ'ו אבטיח כבר אכלתם? גם אני לא.  אבל זה נשמע כמו מנת פתיחה מרעננת, יצירתית וכיפית.
בואו נכין!

מרכיבי המנה עם משקל סובייטי
מרכיבים (3-4 מנות)
600 גרם אבטיח חתוך לקוביות (בלי גרעינים כמובן....)
חופן עלי כוסברה
חופן עלי פטרוזיליה
4-5 טבעות פלפל ירוק חריף
1 שן שום חתוכה
שמן זית
חומץ פירות אדומים/חומץ בן יין לבן
מלח
גבינת פטה/בולגרית להגשה....

מניחים את כל המרכיבים פרט לגבינה במעבד מזון.
שימו מעט חומץ ומעט שמן זית - כף חומץ וכף שמן- תמיד אפשר להוסיף עוד בהמשך אחרי שתטעמו.

לפני
אחרי
טועמים, מתקנים תיבול.... וזהו!! מגישים עם גבינת פטה/בולגרית.



ניסיתם את המתכון? מכינים מנת קיץ יצירתית?
שתפו אותי. השאירו תגובה :). עשו לייק בפייסבוק!
בתיאבון!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה